خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

افزایش تردد در برخی جاده‌ها/پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک/ تداوم ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۵۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هشدارهای هواشناسی حاکی از این است که امروز و فردا وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان‌های غربی، شمال غربی و مرکزی کشور رخ خواهد داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: همه جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است. در جاده هراز ریزش سنگ از کوه گزارش شده بود که این جاده پس از رفع خطر بازگشایی شد. 

سرهنگ شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از استان‌های شمالی شاهد بارش پراکنده باران هستیم و هشدارهای هواشناسی حاکی از این است که امروز و فردا وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان‌های غربی، شمال غربی و مرکزی کشور رخ خواهد داد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر این اساس در جاده‌های کشور احتمال گردوخاک و کاهش دید راننده متصور است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه، توجه کافی به جلو و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروها رانندگی کنند. 

او درباره وضعیت تردد در کشور گفت: بررسی جاده‌ها در روز گذشته بیانگر افزایش تردد در برخی از جاده‌ها است و توصیه پلیس با توجه به وضعیت شیوع کرونا و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا عدم سفرکردن است. 

سرهنگ شیرانی درباره تردد در شهرهای کشور با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا گفت: با توجه به ابلاغیه‌ها سفر در استان‌های کشور به غیر از استان‌ها و شهرهای نارنجی و قرمز بلامانع است. محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تمامی شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی کماکان ادامه خواهد داشت. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: تحلیل تصادفات در جاده‌های کشور بیانگر این است که ۸۲ درصد تصادفات مربوط به ۴ عامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه کافی به جلو و خستگی و خواب آلودگی است و بر این اساس رانندگان برای جلوگیری از حادثه توجه کافی داشته باشند. 

او در پایان تاکید کرد: خط قرمز پلیس در جاده‌ها تخلفات حادثه ساز است و در صورت مشاهده قطعا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز