خبرگزاری کار ایران

۹۹؛ نماد از خودگذشتگی مدافعان سلامت در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۰۲

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ پیامی خطاب به کارکنان حوزه بهداشت کشور صادر کرد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، در متن پیام علیرضا رییسی خطاب به کارکنان حوزه بهداشت آمده است: «حلول سال نو و بهار طبیعت فرصتی بی بدیل است تا از همه تلاشگران عرصه بهداشت کشور به خاطر زحمات طاقت فرسا و خدمات ارزنده  یکساله تشکر و قدردانی نمایم.

بی شک سال ۱۳۹۹  آخرین سال قرن، به عنوان نماد ایثار و از خودگذشتگی مدافعان عرصه سلامت به ویژه حوزه بهداشت در مقابله با همه گیری کووید ۱۹ ثبت و ضبط خواهد شد.

شهادت مظلومانه جمعی از همکاران صدیق و فداکار طی سال ۱۳۹۹ جلوه ای بارز از ایثار این خادمان به ملت و کشور عزیزمان ایران است.

حال با کوله باری از تجارب ارزنده و گرانسنگ در راه مبارزه با این همه گیری وارد سال ۱۴۰۰ می شویم و امید آن داریم تا با همت و تلاش بی بدیل شما همکاران عزیز و با بهره گیری از واکسن های تولیدی دانشمندان و کارشناسان زبده عرصه سلامت، در سال جدید بر این بیماری مرگبار فائق آییم.

یکی از جلوه های دیگر تلاش شما عزیزان همزمان با این همه گیری، فعال بودن کلیه واحدهای بهداشتی برای پیشگیری و مبارزه با سایر بیماری های واگیر و غیر واگیر و خدمت رسانی مستمر به آحاد ملت بخصوص مادران، کودکان و سایر اقشار است.

در سال ۱۳۹۹ کلیه مراکز بهداشتی از شهرهای بزرگ تا دوردست ترین خانه های بهداشت در نقاط صفر مرزی خدمت رسانی به هموطنان عزیز را با تمام توان در شرایط همه گیری ادامه دادند که این اقدامی ستودنی است.

اکنون با انگیزه ای مضاعف وارد سال جدید می شویم، سالی که طلیعه آن ادامه مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا و بازگشت آرامش به عرصه سلامت کشور با بهره گیری از دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی خواهد بود.

امیدوارم در سال جدید پس از غلبه بر این همه گیری با استفاده از تمام ظرفیت های علمی و تخصصی خود، مسیر ایجاد رضایتمندی ملت بزرگوار ایران را با قدرت ادامه دهید.

در این روزهای مبارک که همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت قائم آل محمد (عج) می باشد، برای همه مردم ایران سالی توام با سلامتی و سرشار از ایمان به خدا، افکاری سازنده، عملکردی شایسته، اراده ای آهنین و آینده ای روشن آرزومندم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز