خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری:

حوادث ناشی از انفجار معمولا غیرقابل درمان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۳۴

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری گفت: حوادث ناشی از انفجار معمولا غیر قابل درمان است و تا آخر عمر یک بد فرمی همراه حادثه‌دیدگان خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مصطفی دهمرده‌ای» رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری بیان کرد: تا این لحظه ۹ بیمار به بیمارستان شهید مطهری مراجعه کردند و چهار مورد آن‌ها به دلیل صدمات شدید بستری شدند.

دهمرادی تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم بیرون از خانه تردد نکنند چون خیلی از این عزیزان به صورت اتفاقی دچار حادثه شدند و همانطور که می‌دانید کودکان خیلی صدمه می‌بینند.

وی گفت: صدمات انفجار به سختی درمان می‌شود، توجه کنید که انگشتانی که بر اثر این نوع حوادث قطع می‌شود قابل پیوند نیستند، همچنین بیمارانی که دچار سوختگی می‌شوند یک بدفرمی در آنها به وجود می‌آید که تا آخر عمر همراه آنها است.

دهمرادی افزود: بنابراین مردم از خانه بیرون نروند، بیمارانی که طی ۴۸ ساعت آینده به بیمارستان مراجعه می‌کنند متاسفانه بیمارانی هستند که خیلی صدمات شدیدی دارند و خیلی از آنها به عمل‌های جراحی بزرگی نیاز دارند، مثلا ۸ الی ۱۰ ساعت عمل جراحی شان طول می‌کشد و بعد از عمل هم باید لباس‌های مخصوص سوختگی بپوشند و داروهای خیلی گران قیمت مصرف کنند، من خواهش می‌کنم که مردم سلامت خود را در نظر بگیرند تا سال جدید را با خوشی آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز