خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

نظارت بر مقابله با قاچاق تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۲۶

استاندار تهران گفت: رصد، پایش و نظارت در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز باید تشدید شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تقدیر از تشریک مساعی اعضای کمیسیون جهت انجام اقدامات همه جانبه اظهار داشت: هدف گذاری کمیسیون در ابعاد مختلف پیگیری شده و در مورد ثبت جامع انبارهای استان تهران به سبب اینکه استان تهران محل رسوب و نگهداری و توزیع انواع کالاها در سطح کشور می باشد پیچیدگی کار دشوارتر است.

وی افزود: از ابتدای سال در مورد سامانه جامع انبارها به فرمانداران ۱۶ شهرستان تاکید شده و هرچند به هدف نهایی نرسیده‌ایم اما تا حدودی موفق عمل کرده ایم.

استاندار تهران عنوان کرد: در مورد تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی در انبار اموال تملیکی مقرر شد، سرعت کار افزایش پیدا کند چرا که تاریخ مصرف دارند و باید زودتر وضعیت تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم تشدید رصد، پایش و نظارت گفت: کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌تواند راهکارهایی ارائه کند و از آنجا که تهران پایلوت و الگویی برای کل کشور می باشد، تدابیر این کمیسیون می‌تواند الگویی برای کل کشور باشد از این رو باید در سال ۱۴۰۰ به صورت جدی نسبت به انجام وظایف محوله اقدام شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز