خبرگزاری کار ایران

زمان ثبت‌نام حضوری ثبت‌نام در انتخابات ساعت ۲۰ به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۲۵

فرماندار تهران توضیحاتی درباره فرایند ثبت نام در آخرین روز از مهلت ثبت نام انتخابات شوراها ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی در جریان بازدید از ستاد ثبت‌‌نام ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام انتخابات در شورای شهر تهران گفت: تا نزدیک به دو ساعت پیش ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر قطعی شده بود و روز بسیار پرکاری را سپری کردیم.

وی ادامه داد: همکاران من در سایت ثبت‌نام دو اقدام را انجام می‌دهند، نخست ثبت‌نام افرادی که به صورت حضوری به فرمانداری تهران مراجعه می‌کنند و بخش دیگر مربوط به افرادی است که به صورت غیرحضوری و الکترونیک ثبت‌نام کرده‌اند و پرونده‌های آنها توسط کاربران ما در فرمانداری تهران رصد و اسناد آنها طبق قانون  تایید و در صورت وجود مشکل به وسیله پیامک به داوطلب اطلاع داده می‌شود تا نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. پس از کامل شدن پرونده کاربران ما ثبت‌نام را تایید می‌کنند.

فرهادی با بیان اینکه بنابر اعلام وزارت کشور ثبت نام حضوری تا ساعت ۲۰ شب تمدید شده افزود: کمتر از یک ساعت دیگر تا پایان زمان ثبت‌نام حضوری فرصت باقی است. البته تا ساعت ۱۲ شب ثبت‌نام افراد غیرحضوری بررسی و تایید خواهند شد.

فرماندار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا زمان ثبت نام دوباره تمدید می شود گفت: طبق قانون تمدید دوباره امکان‌پذیر نیست. راس ساعت ۲۰ درب ستاد ثبت‌نام بسته خواهد شد، اما افرادی که داخل ستاد هستند تا هر زمانی که به طول بیانجامد ثبت‌نام آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز