خبرگزاری کار ایران

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در بعد از ظهر آخرین چهارشنبه سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۰۲

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در بعد از ظهر آخرین چهارشنبه سال را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در بعد از ظهر  چهارشنبه   بیست وششم اسفند  ماه ۱۳۹۹  اظهار داشت: شرق به غرب حکیم قبل ازمحدوده حقانی تا شیخ فضل الله مجددا از محدوده پردیسان تا اشرفی، شمال به جنوب چمران از محدوده پل پارک وی به سمت جنوب تا خروجی یادگار  و در ادامه از نیایش به سمت جنوب تا محدوده ملاصدرا و از جلال به سمت جنوب پیوسته از تونل  توحید و  نواب به سمت جنوب تا هلال احمر بار ترافیکی عصرگاهی را شاهد هستیم.  

رنجبر گفت : شمال به جنوب مصطفی خمینی از محدوده میدان بهارستان تا چهارراه سیروس ، غرب به شرق خیابان شوش از میدان راه آهن تا چهارراه رجایی و در ادامه تا میدان شوش، جنوب به شمال مدرس از محدوده پل طبیعت تا خروجی صدر به سمت شرق ، غرب به شرق از دوراهی مدرس تا کامرانیه و آزادگان غرب به شرق محدوده آزادراه ساوه  دارای حجم سنگین ترافیک می باشند.

وی افزود : شرق به غرب بزرگراه شهید همت از محدوده  قبل از پل های فجر  تا محدوده شیخ فضل الله  و در ادامه از پردیسان تا محدوده  جنت آباد، جنوب به شمال شیخ فضل لله از خروجی حکیم به سمت شمال تا میدان صنعت , شرق به غرب جلال آل احمد از میدان گلها تا محدوده قبل از پل شیخ فضل الله به سمت غرب شاهد بار ترافیکی عصرگاهی می باشیم.

رنجبر ادامه داد:  شمال به جنوب امام علی ( ع) از  محدوده قبل از پل شهید زین الدین ، تا محدوده پیروزی  و در ادامه محلاتی تا خاوران، شمال به جنوب یادگار امام  (ره ) از محدوده ایثارگران تا محدوده مرزداران تا خرم رودی ، شرق به غرب خیابان انقلاب از محدوده فردوسی و در ادامه تا  میدان انقلاب و در ادامه آزادی تا زیرگذر یادگار امام (ره) دارای بار ترافیکی هستیم.

وی بیان کرد: در کل حجم بار ترافیکی دراکثر معابر  شهر تهران هم اکنون سنگین و پرحجم  می باشند و محل هایی که ذکر شد بیشترین حجم ترافیک و تردد خودروها را داراست و محور های بزرگراهی نیز دارای بیشترین حجم ترافیک می باشند  که تحت کنترل و مدیریت از طریق مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ می باشند .

رنجبر افزود : امروز ترافیک بعداز ظهر شهر تهران سه ساعت زودتر شروع شد و از ساعت ۱۳ امروز شاهد بار ترافیکی و آغاز ترافیک عصرگاهی بودیم.

وی از رانندگان و شهروندان خواست با توجه به شب چهارشنبه آخر سال ضمن  مدیریت سفر در سطح شهر تهران از تردد های غیر ضرور بمنظور جلوگیری از افزایش ویروس کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز