خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از ۱۴ هزار مواد محترقه غیرمجاز و بیش از دو تن اکلیل سرنج

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۱۰

رییس پلیس تهران بزرگ آخرین جزییات طرح ظفر و اقتدار که توسط پلیس‌های امنیت و مواد مخدر انجام شده است را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سردار حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح ظفر ۱۰ در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج دو طرح اقتدار و ظفر گفت: در بخش طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس با کارهای اطلاعاتی حکم بازرسی ۱۰۳ مرکز که در خصوص سلاح غیرمجاز، مزاحمت نوامیس، اراذل و اوباش فعالیت می کردند صادر شد و پرونده برای آنها تشکیل شده و ۱۶۲ نفر از عاملان تخریب، شرارت و اوباش که سلاح غیرمجاز حمل می کرده اند شناسایی شدند. همچنین توزیع کنندگان مواد محترقه و گردانندگان چند مرکز قمارخانه دستگیر شده‌اند و در مجموع از این تعداد ۵۷ نفر به عنوان مزاحم‌نوامیس، ۱۳ نفر در حوزه مشروبات و ۲۹ نفر هم که در زمینه شرارت و گردانندگان مراکز قمار و فساد بودند شناسایی و دستگیر شده اند.

وی ادامه‌داد: همچنین۱۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۸۹۴ فشنگ، ‌۲۶ قبضه سلاح سرد و دو تن و ۳۵۵ کیلو اکلیل و سرنج کشف و ضبط شده است. همچنین ۱۴ هزار و ۳۳۳  قلم مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۲۷ واحد صنفی و باشگاه ورزشی و قهوه خانه پلمب شده است، تصریح کرد: همچنین در فضای مجازی  فعالیت اراذل و اوباش رصد و ۸۵ صفحه شناسایی شد که ۲۱ صفحه مسدود شده است.

وی در ادامه درباره جزییات طرح مبارزه با مواد مخدر گفت: دهمین مرحله اجرا شده و ۴۰۶ حکم اجرا شده و ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان دستگیر و دو تن مواد مخدر کشف شده است. تعداد زیادی از منازل که مرکز فروش مواد مخدر خرد بودند شناسایی و برخورد شده است. همچنین۳ باند منهدم و ۳۶ نفر دستگیر شدند و  ۵ اراذل و اوباش که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کردند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۳ هزار معتاد متجاهر جمع آوری شده، ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۵۴۷ انواع ادوات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین ۴ باب منزل پلمب شد و در امر مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی ۴۶ صفحه رصد و ۵ نفر دستگیر شده است.

او افزود: به افرادی که در چهار شنبه آخر سال ایجاد مزاحمت کنند و از مواد محترقه غیرمجاز استفاده کنند با شدیدترین نوع برخورد می شود و هم خودشان بازداشت می شوند و هم خودروشان توقیف می شود. ما به مردم توصیه می کنیم که همان سنت دیرینه خودمان را اجرا کنند.

وی درباره پنج شنبه آخر سال گفت: توصیه جدی می کنیم که با توجه به اینکه تاکید شده به آرامستان‌ها کمتر مراجعه کنند مردم رعایت کنند  اما ما تدارک دیده ایم یگان امداد پلیس پیشگیری درکنار پلیس راهور در حال آماده باش هستند اما انتظار ما از مردم این است که رعایت کنند.

وی درباره ایام نوروز نیز گفت: برای ایام نوروز پیش بینی بیش از ۲۰ هزار نیرو را انجام دادیم که از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین  فعالیت می کنند همچنین گشت خودرویی موتوری و پیاده داریم ۱۹۰ ایستگاه نوروزی آماده ارایه خدمات هستند تا در کمترین زمان ممکن به شهروندان خدمات ارایه دهند همچنین ۱۰۰ خط ۱۱۰ آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز