خبرگزاری کار ایران

نوسازی و تجهیز کامل اورژانس بیمارستان ساسان/ ضرورت نگاه تحولی در خدمات‌رسانی به ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۵۳

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان فوق تخصصی ساسان با تقدیر از مدیران و کارکنان این بیمارستان گفت: نگاه آینده‌نگر و تحولی برای خدمت رسانی حداکثری به ایثارگران ضروری است.

 

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی در این مراسم تصریح کرد: انسان‌ها متناسب با جایگاهی که در آن قرار می‌گیرند، سه دسته‌اند؛ دسته اول انسان‌هایی هستند که نسبت به جایگاه و مسئولیتی که دارند شناخت کافی ندارند و موجب زیان مجموعه می‌شوند، دسته دوم کسانی که کارشان را با توجه به عادت و روزمرگی که دچار شده‌اند انجام می‌دهند و گام روبه جلویی برنمی‌دارند و دسته سوم افرادی هستند که نگاه آینده‌نگر و تحول‌گرا نسبت به مسئولیت خود دارند و در پی تحول مثبت در مجموعه‌ی خود هستند.

وی با بیان اینکه توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان فوق تخصصی ساسان با همت و تلاش مدیران و کادر درمانی و خدماتی این بیمارستان با نگاه تحولی محقق شده، افزود: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: «اگر من شما را در کاری گماشتم و شما همت کردید که در آن جایگاه قرار بگیرید، آینده‌نگر باشید». لذا کاری که شما عزیزان انجام دادید، تدبیری برای آینده‌ و توسعه بیمارستان و خدمت مؤثرتر به بیماران است و باید بدانید که ارزش وجودی هر انسان با توجه به آثاری است که از خود برجای می‌گذارد.

در ادامه این مراسم دکتر علی‌رضا توکلی رییس بیمارستان فوق تخصصی ساسان گفت: پیش از این در هنگام خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی مشکلاتی از قبیل نامناسب بودن جایگاه درب ورودی بیمارستان که سبب ازدحام جمعیت و ورود سخت بیمار به بیمارستان و کندی سرویس و رسیدگی به بیماران می‌شد وجود داشت.

وی افزود: علاوه بر این ضرورت وجود رمپ و پله در فضای اورژانس و تفکیک بیماران کرونایی و دیگر بیماران ما را بر آن داشت که نسبت به تجهیز کامل اورژانس و ارتقای خدمات کیفی و کمی اقدام کنیم. تعیین دو پزشک، پزشک طب اورژانس و پزشک عمومی، ایجاد فضایی برای آزمایشگاه اورژانس، ویزیت و بستری در فضای اورژانس اقدام بعدی بود که انجام گرفت و باعث ارتقای خدمت رسانی به بیماران می‌شود.

در این مراسم دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فریده اولادقباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز