خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل فروش سلاح در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۵۲

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی، خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ "مهدی تاجیک " گفت: در هفته گذشته ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده موفق شدند، هویت عامل اصلی و مخفیگاهش را در حوالی نارمک، شناسایی کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران ظهار داشت: با هماهنگی قضائی روز گذشته بیست و سوم اسفند ماه ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی  را دستگیر کنند.

تاجیک گفت: در بازرسی ازمخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی، ،بیش از 25عدد فشنگ جنگی و سایر ادوات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد:پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد می کند و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز