خبرگزاری کار ایران

عباس پاشا:

احصا ۲۶۰ چالش در حوزه اداری استان تهران؛ رفع چالش‌های اداری در سال ۱۴۰۰ اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۳۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به احصا ۲۶۰ چالش در حوزه اداری استان تهران بر پیگیری های موثر جهت رفع چالش های اداری در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ غلامرضا عباس پاشا در جلسه شورای اداری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معاونان استاندار و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به لزوم حرکت مسئولان در راستای حل مشکلات مردم اظهار داشت: اسناد بالادستی کشور، بیانات مقام معظم رهبری و تمهیدات سه قوه، نقشه راه مسئولان می باشد و بایستی در ادامه این مسیر جهت تحقق برنامه توسعه هفتم نیز اقدامات و مشارکت موثری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری هفت جلسه شورای اداری منجر به ابلاغ ۴۴ مصوبه در سال ۹۹ شده افزود: مهم ترین مصوبات در مورد کرونا، انرژی، برق، آب، پویش ایران مهربان، انتخابات، ملاحظات امنیتی، الکترونیکی کردن خدمات، ارزیابی عملکرد و غیره بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: ۲۶۰ چاش استانی در حوزه اداری احصا شده که اکثرا مرتفع شده و بایستی برنامه ریزی شود تا در سال ۱۴۰۰ نیز چالش ها شناسایی و احصا شود تا در راستای رفع آنها اقدامات لازم پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز