خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند/ با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۳۰

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه با بیان اینکه با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم ،گفت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور گفت: در حالی تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم.

وی ادامه  داد: اکنون با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است، حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح ها در حال افتتاح است.

او در زمینه پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز (یکشنبه) انجام می شود.

نوبخت خطاب به ماموران راهور گفت: در عملکرد خود موفق بودید، به رغم ماموریت اصلی‌تان که حفظ جان مردم است، در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده ها برقرار کرده و کرونا نیز وظایف شما را مضاعف کرد.

وی در پایان از خدمات پلیس راهور در شرایط کرونایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز