خبرگزاری کار ایران

اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی دولت و شهرداری برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۸۸

معاون شهردار تهران از تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری و ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده خبر داد‌.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران صبح شنبه-۲۳ اسفند-در ‌مراسم امضای تفاهم‌نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار مترو، طرح نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران و انعقاد قرارداد خرید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار مترو ، گفت : با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران و با کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت،  ۱۰ هزار تاکسی در شهر تهران نوسازی می شوند .

هاشمی با بیان اینکه ۴۰ هزار از ۸۰ هزار تاکسی‌های شهر تهران کاملا فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، گفت: قرارداد ساخت ۱۰۵ واگن مترو میان شرکت واگن سازی تهران و مجموعه مترو انعقاد شده است. حجم این قرارداد حدود ۳هزار میلیارد تومان است که  از منابع داخلی تامین خواهد شد.

او با ابراز امیدواری از اینکه واگن ملی به صورت انبوه در داخل کشور تولید شود، گفت: اوراق مشارکت سال ۹۹ دچار مشکل شد از این رو درخواست کمک می کنیم زیرا تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های مترو و شرکت اتوبوسرانی و واگن سازی از طریق اوراق مشارکت انجام شده است .

هاشمی افزود: اگر بتوانیم اوراق مشارکت سال ۹۹ که حدود هزار میلیارد آن متعلق به مترو و ۴۰۰ میلیارد آن متعلق به اتوبوسرانی است را دریافت کنیم می‌توانیم اقدامات متعددی را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران  با اشاره به ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام گفت: برای این دو ایستگاه جمعاً حدود ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با توجه به شرایط سخت‌ اقتصادی برای دولت و شهرداری‌ها به نظر کار بزرگی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز