خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

۲۰ استان متاثر از حوادث جوی/ امدادرسانی به بیش از ۶۵۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۱۸

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۶۵۰۰ نفر و انتقال ۱۰ نفر به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ولیپور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۳ اسفندماه، ۲۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قم، گیلان، لرستان، گلستان، مازندران، مرکزی و همدان متاثر از برف و کولاک بوده است.

وی اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این مدت به هموطنان در ۸۰ جاده کوهستانی و ۵ شهر امدادرسانی کردند، همچنین ۶۵۶۵ نفر از هموطنان متاثر از حوادث جوی از خدمات امدادی بهره‌مند شده و ۲۳۲۲ نفر از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند. ۲۵ نفر از هموطنان با کمک نیروهای امدادی به مناطق امن و ۱۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

ولیپور گفت: با حضور ۵۵۲ نفر در قالب ۱۶۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به هموطنان، ۱۲۳ دستگاه خودرو رهاسازی و ۳۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شد. ۲۰۶۹ تخته پتو، ۸۳۱ بسته غذایی، ۲۰۲بطری آب معدنی، ۱۱۹ قوطی کنسروجات و ۱۱۲ بسته بیسکویت میان متاثران توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز