خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری در گفت‌وگو با ایلنا:

آبگرفتگی در سطح شهر تهران نداشتیم/درخواست از شهروندان برای جلوگیری از رهاسازی پسماندهای حجیم در مسیل ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۸۹

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی بارش های صبح امروز آبگرفتگی در سطح شهر تهران رخ نداده است.

اصغر عطایی، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت معابر شهر تهران با توجه به آغاز بارش در سطح شهر گفت: بارش ها در دو سه سال گذشته غالبا به پایان اسفند و اوایل بهار معطوف شده است. ما آمادگی کامل داریم و از قبل نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: رودخانه ها، کانال ها و مسیل ها و انهار فرعی پاکسازی شده اند و نیروهای خدمات شهری در آمادگی کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا آبگرفتگی در سطح شهر رخ داده؟ گفت: خیر، آبگرفتگی نداشتیم و مشکلی در سطح شهر رخ نداده است.

او درباره لایروبی مسیل ها و رودخانه های شهر تهران گفت: لایروبی ها به صورت مستمر در طول سال، به صورت فصلی و روزانه انجام می شود و در نواحی ۲۲ گانه پیمانکاران ویژه ای داریم که به روز وضعیت مسیل ها را رصد می کنند.

عطایی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به تحلیل بارش ها، بیشتر گلوگاه های اساسی رصد و بررسی شده اند و گرفتگی های نقاط حساس برطرف شد و مشکل حاد و آنچنانی که برای شهر تهران ایجاد خطر کند وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص گرفتگی معابر و انهار فرعی شهر به دلیل ریختن زباله توسط شهروندان  با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و خانه تکانی قرار داریم، گفت: در روزهای پایانی سال قرار داریم و خانه تکانی انجام می شود و بعضا پسماند حجیم شهروندان در داخل کانال ها و مسیل ها رها می شود.

او ادامه داد: در حالی که اگر شهروندان پسماند حجیم را در کنار خانه های خود قرار دهند توسط همکاران ما جمع آوری می شود و به شهروندان توصیه می کنم همکاری داشته باشند و پسماند حجیم و غیرحجیم خود را در انهار، کانال ها و مسیل ها رها نکنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز