خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

آماده‌باش پلیس راهور در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۲۴

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای پایانی سال و حضور صد درصدی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: بدیهی است در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان های شهر به خصوص بهشت زهرا ( س) مراجعه نمایند لذا با توجه به شرایط ویژه امسال به دلیل  رعایت اصول بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا ، پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه ریزی و حضور صدرصدی و اجرای طرح های ترافیکی درصدد تسهیل تردد عبور  و مرور شهروندان خواهد بود .

حمیدی افزود: از آنجاییکه، هفته گذشته و همزمان با میلاد مولای متقیان و روز پدر با مراجعه بیش از یکصد هزار خودرو به محل بهشت زهرا ( س ) و تراکم تردد همراه بودیم و با پیش بینی پلیس راهور تهران بزرگ و حضور همکاران من در معابر منتهی به بهشت زهرا ( س) ترافیک مدیریت شد و همراهی و همکاری شهروندان در این روز باعث شد که جریان ترافیک بدون هیچ مشکلی و حادثه ای جذب گردد ، در روزهای پایانی سال نیز با هماهنگی  و نشست با مدیر عامل و مسئولان سازمان بهشت زهرا (س)  ، پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات پرسنلی و صد درصدی خود  نسبت به پوشش ترافیکی مسیرها و محدوده های داخلی و پیرامونی بهشت زهرا (س) بمنظور افزایش سرعت تردد وسایل نقلیه و مراجعین  ، حضور فعال و مستمر خواهند داشت .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان بیان داشت: اجرای  این طرح ها  با هدف نظم بخشی به تردد مراجعین به آرامستان ها و بهشت زهرا جلوگیری از تراکم  و انسداد مسیر های محدوده مأموریت و  رسیدگی فوری به حوادث و تصادفات رانندگی توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت خواهد پذیرفت .

وی گفت: در نهایت امیدوار هستیم همشهریان تهرانی با مدیریت زمان ، حضور در آرامستان ها و زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با آرامش و بدون هیچ خللی بتوانند  روز های پایانی اسفند ماه را سپری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز