خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

کاهش نرخ بیکاری در استان تهران نتیجه تعامل دولت و بخش خصوصی/ ایجاد ۱۱۰ هزار شغل در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۰۷

استاندار تهران کاهش نرخ بیکاری در استان تهران را نتیجه همدلی و تعامل بین دولت و بخش خصوصی در استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در هفتاد و سو‌مین جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به میزان تحقق اشتغال در استان اظهار داشت: امسال سهمیه اشتغال در استان تهران ۹۶هزار شغل تعیین شده بود که بیشتر از این میزان تاکنون برای ۱۱۰ هزار نفر بر اساس دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان تهران اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران افزود: در سالی که تحریم های ظالمانه، معیشت و اشتغال مردم را هدف قرار داده است؛ نرخ بیکاری در استان تهران سیر نزولی دارد که این امر نتیجه همدلی و تعامل بین دولت و بخش خصوصی در استان است.

استاندار تهران عنوان کرد: عمده تمرکز برای تحقق شعار جهش تولید بازنگری در قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰کیلومتر است که به شدت ضد تولید است.

محسنی بندپی سپس گفت: یکی از بندهای مطرح شده در نامه اداره کل محیط زیست استان با سازمان محیط زیست کشور به زودی در دولت مصوب می شود و با تصویب این بند صنایع مستقر در استان با رعایت ضوابط زیست محیطی می توانند اقدام به نوسازی و افزایش ظرفیت در واحدهای تولیدی کنند، در حالی که قبلا بر طبق قانون ۱۲۰کیلومتر این اقدام مغایر با ضوابط محیط زیست شناخته می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز