خبرگزاری کار ایران

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون ارشد علوم پزشکی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۷۷

​ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ مجدد از ۲۳ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد، باتوجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ فرصت مجدد از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اسفند سال جاری به منظور ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات درنظر گرفته شده است. 

داوطلبانی که در مهلت تعیین شده آزمون فوق هزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام نتوانسته‌اند ثبت نام نمایند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند. 

همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند نیز می‌توانند در مهلت مجدد تعیین شده آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی ثبت نام کنند. 

بر اساس سوال مکرر داوطلبان در خصوص سهمیه بومی، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد، هر داوطلب علاوه بر انتخاب سهمیه آزاد یا رزمنده، در صورت واجد شرایط بودن می‌تواند سهمیه بومی را نیز انتخاب کند. 

همچنین محل اخذ تعهد همان استان بومی (۱و۲) است که داوطلب آن حائز یکی از ۳ شرط مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون است. محل اخذ تعهد هیچ ربطی به محل پذیرش آزمون مقطع کارشناسی ارشد ندارد. 

همچنین طبق ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام، هر گونه مغایرت در معدل سبب متخلف محسوب شدن داوطلب خواهد شد. بنابراین داوطلبان در درج معدل، نهایت دقت به عمل آید. 

پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه اقدام به ثبت نام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز