خبرگزاری کار ایران

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۷۹۰ کیلو مواد افیونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۴۲

فرمانده انتظامی استان کرمان، از ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۷۹۰کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی طی درگیری مسلحانه با پلیس در بخش «راین» خبر داد.

به گزارش ایلنا از سایت پلیس، سردار «عبدالرضا ناظری»، اظهار داشت: ماموران انتظامی «راین» با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق مسیرهای روستایی این بخش مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با طرح ریزی عملیاتی منسجم مسیر تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار داده و به محض مشاهده خودروی پژو ۴۰۵ راه پاک کن و نیسان حامل مواد مخدر به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان داشت: راننده پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواری و از طرف سرنشینان نیسان به سمت ماموران تیراندازی شد که ماموران بدون درنگ با قاچاقچیان درگیر و با آتش پر حجم آنان را زمین گیر و خودرو را متوقف کردند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در ادامه این عملیات قاچاقچیان وقتی عرصه را بر خود تنگ می‌بینند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه با کمک سایر تیم‌های عملیاتی، منطقه تحت کنترل قرار می‌گیرد و خودروی پژو ۴۰۵ راه پاکن نیز متوقف و ۲ قاچاقچی دستگیر می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، گفت: طی این عملیات یک تن ۲۱۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۵۰۲ کیلو حشیش، ۷۱کیلو و۵۰۰ گرم مرفین و یک تیغه سلاح از قاچاقچیان کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در مجموع یک تن ۷۹۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از قاچاقچیان کشف شد، بیان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ناظری در پایان بیان کرد: یکی از کارکنان پلیس طی این عملیات از ناحیه زانو زخمی و به مراکز درمانی منتقل و حال او مساعد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز