خبرگزاری کار ایران

ریزش آوار و تخریب یک مغازه و چندین دستگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۷۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری از ریزش آوار و تخریب یک مغازه و چندین دستگاه خودرو خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۴۳ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در بلوار ابوذر، پل ششم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌اند، ادامه داد: محل حادثه در مجاورت یک زمین گودبرداری شده به وسعت ۲۵۰ و عمق ۳ متر بود در ضلع شمالی گودبرداری یک مغازه صافکاری وجود داشت که در مجاورت آن یک ساختمان دو طبقه وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مغازه صافکاری به دلیل ریزش آوار کاملا تخریب شده بود. یک خودروی شاسی بلند در داخل مغازه بود که آن هم دچار خسارت شده بود.

ملکی تصریح کرد: این حادثه خساراتی را به چند خودرو در خارج از مغازه نیز وارد کرده بود. خوشبختانه افرادی که در داخل مغازه بودند قبل از اینکه تخریب صورت گیرد از صدای ناشی از آن از مغازه خارج شده بودند و خوشخبتانه مورد مصدومیت و تلفات جانی و محبوس شده در این حادثه گزارش نشده است.

وی ادامه داد: تا دقایقی دیگر که محرز شود فردی در زیر آوار نیست آتش‌نشانان محل حادثه را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز