خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس شورا به تصمیم‌گیری درباره باغات در جایی دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۴۶

رئیس شورای شهر تهران درباره نبود رویکرد مشخص در تصمیم‌گیری باغ و غیرباغ بودن پلاک های ثبتی در صحن شورا گفت: مسئله تشخیص باغ بودن و نبودن مشکل است و به همین دلیل پس از تصویب قانون در مجلس و رفتن آن به مجمع تشخیص، اعلام شده که تشخیص نهایی درباره موارد دارای اختلاف مبنی بر باغ بودن یا نبودن بر عهده اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین دستور جلسه مربوط به اعتراض فرمانداری به تیتر مصوبه قبلی ما درباره سازمان بحران بود که اعضای شورا بر رأی پیشین اصرار داشت. سپس لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران بررسی و به تصویب رسید. 

او در واکنش به این سوال که دستورالعمل خاصی در شورا برای بررسی پرونده باغات وجود ندارد، اظهار کرد: مسئله تشخیص باغ بودن و نبودن مشکل است و به همین دلیل پس از تصویب قانون در مجلس و رفتن آن به مجمع تشخیص، اعلام شده که تشخیص نهایی درباره موارد دارای اختلاف مبنی بر باغ بودن یا نبودن بر عهده اعضای شورای شهر است. چراکه برای تشخیص ابهاماتی وجود داشته است و گفتند اعضای شورا به نظرات گوش دهند و تکلیف پرونده را روشن کنند. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: در نتیجه تشخیص باغ و غیر باغ همیشه با ضد و نقیض‌هایی همراه است و اگر اینگونه نبود قانون خودش مشخص می‌کرد و اگر آنقدر راحت بود که آن به ما سپرده نمی‌شد. 

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست اعلام کرده که تصمیمات مربوط به باغات قبلاً در جای دیگر گرفته می‌شود، به شوخی گفت: لطفا حاشیه نسازید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز