خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۰ میلیاردی اعتبار شرکت شهربان حریم‌بان برای جبران کسری پرداخت پرسنل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۵۰

با پیشنهاد رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزایش ۳۰ میلیارد تومانی اعتبار برای ترمیم پرداخت حقوق پرسنل شرکت شهربان، حریم بان در صحن شورا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در جریان بررسی جزئیات اصلاحیه بودجه ۱۳۹۹ شهرداری تهران پیشنهادی درباره پرداخت به پرسنل شهربان و حریم بان مطرح کرد و گفت: در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای هرکدام از این شرکت‌ها در نظر گرفته شده و ۳۰ میلیارد تومان کسری پرداخت دارند و درخواست افزایش دو ردیف ۱۵ میلیاردی را ارائه داده ام. 

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود: با شهرداری تهران صحبت کرده‌ام و آن‌ها با این افزایش اعتبار موافق کرده‌اند و با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم تقاضا می‌کنم با این اصلاحیه موافقت شود. 

سید حسن رسولی در واکنش به این پیشنهاد گفت: محتوای پیشنهاد درست است. همکاران ما در شهربان و حریم بان جزو نیروهای پیمانکاری هستند و دو تقاضا داشتند مبنی بر اینکه تبدیل وضعیت پیدا کنند که جزو اختیارات شورا نیست و دوم اینکه به آن‌ها قول دادیم در سال ۱۴۰۰ شرایطی را فراهم کنیم که کارکنان این شرکت‌ها دریافتی یکسان داشته باشند که برای سال آینده صورت گرفته و در سال جاری نیز از محل اعتبارات جاری با پیش بینی شهرداری پرداختی صورت می‌گیرد. 

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران به افزایش ۳۰ میلیارد تومانی اعتبار برای ترمیم پرداختی‌های شرکت شهربان، حریم بان رای مثبت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز