خبرگزاری کار ایران

توقیف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های مشترک مرزبانی و پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۷۵

جانشین مرزبانی استان بوشهر از کشف دو محموله قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال طی دو عملیات مشترک مرزبانی استان با پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری و استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "منصوررضا عزیزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: با پیگیری و اشراف اطلاعاتی مرزبانی استان بوشهر، مرزبانان از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق کالا از مقصد استان بوشهر به مبدأ شهرهای مرکزی کشور به وسیله دو دستگاه خودروی سنگین مطلع شدند.

وی با اشاره به هماهنگی بین مرزبانی استان و انتظامی‌ استان های چهارمحال و بختیاری و فارس برای دستگیری قاچاقچیان و توقیف کالای قاچاق، افزود: با تسلط اطلاعاتی مرزبانان سوژه‌ ها و خودروهای آنان شناسایی و با تعامل مأموران پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری و استان فارس، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در مسیر شهر لردگان یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تانکر نیز در محوز شیراز - اصفهان که از مبداء بوشهر در حرکت کرده بودند، توقیف شد.

جانشین مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۵ هزارو ۹۴۰ کیلوگرم بادام، ۵ هزارو ۵۲۵ کیلوگرم مغز فندق و ۵۶۲ طاقه پارچه قاچاق کشف و رانندگان هر دو خودرو در این رابطه دستگیر شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کردند که در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی  شدند.

جانشین مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابر این عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب جدی و قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز