خبرگزاری کار ایران

پلیس پیشگیری آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری است/ لزوم شتاب بیشتر در گام دوم تحول کلانتری و پاسگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۶۶

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: امروز پلیس پیشگیری و تمامی رده های مربوط به این پلیس آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی " و محقق شدن تدابیر فرمانده ناجا هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " مهدی معصوم بیگی " در همایش سراسری میثاق با ولایت ویژه روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه ها و فرماندهان انتظامی بخش (ویدئو کنفرانسی) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی" و عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و عید سعید مبعث گفت: خدمت سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی خیر مقدم عرض می کنم و از حسن تدبیر، حمایت ها و پشتیبانی های ایشان برای برگزاری این همایش صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" درخصوص توجه به کلانتری و پاسگاه ها اشاره و عنوان کرد: این فرامین ارزشمند وظایف همه ما را مضاعف کرده و امروز این همایش نیز در راستای محقق شدن فرامین معظم له برگزار شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه کلانتری و پاسگاه ها وظایف اصلی و محوری را در راستای پیشگیری از جرم بر عهده دارند، تصریح کرد: کلانتری و پاسگاه ها در خط مقدم پیشگیری از جرم قرار دارند؛ مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" نیز فرموده اند:" کلانتری و پاسگاه ها و گشت های انتظامی پیش چشم مردم قرار دارند و قضاوت درباره عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می کند".

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات موثر و مجاهدگونه ای به صورت شبانه روزی از سوی تمامی زحمتکشان بی ادعا در این مجموعه انجام شده است، گفت: بحمداله در این مدت زمانی و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، دستاوردهای خوبی به دست آورده ایم که به کارگیری تمامی ظرفیت کلانتری و پاسگاه ها، استقرار ایستگاه های ایست و کنترل، مقابله با محتکران و تامین نظم و امنیت در بیمارستان ها از جمله اقدامات و دستاوردها بوده است.

اجرای ۴۰۰ هزار طرح در سال جاری

وی ادامه داد: بالغ بر ۴۰۰ هزار طرح ( طرح محله محور، پاک سازی مناطق آلوده و تفرجگاه ها و ... ) توسط رده های پلیس پیشگیری در ۱۱ ماه سال جاری انجام شده به گونه ای که در سطح کشور یک نظم و آرامشی را شاهد هستیم.

سردار معصوم بیگی عنوان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری قدرت کشف این حوزه نسبت به سال گذشته افزایش داشته ضمن اینکه ۵۳ درصد کشف سرقت در حوزه کلانتری و پاسگاه ها انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در این مدت زمانی و در حوزه مقابله با سارقان و دستگیری آن ها افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.

افزایش رضایتمندی مردم

سردار معصوم بیگی عنوان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده رضایت مردم از عملکرد سامانه ۱۹۷ و همچنین تقدیر و تشکرها از رفتار ماموران نیز افزایش یافته است.

وی در ادامه به تشکیل قرارگاه تحول کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و گفت: امید است که با تشکیل این قرارگاه گام دوم تحولات در این حوزه شتاب بیشتری بگیرد.

تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۰

سردار معصوم بیگی همچنین به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: توجه بیشتر به تلاش های همکاران زحمتکش، ارزیابی عملکرد پلیس پیشگیری و رده های مربوط به این پلیس ، تبیین برنامه های سال ۱۴۰۰ و تامین نظم و امنیت در ایام نوروز و ... از جمله اهداف برگزاری همایش میثاق با ولایت است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان کرد: امروز پلیس پیشگیری و تمامی رده های مربوط به این پلیس از جمله کلانتری و پاسگاه ها آماده اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی " و همچنین محقق شدن تدابیر سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا هستند.

گفتنی است، در این همایش از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و روسای نمونه پلیس پیشگیری استان ها و کلانتری و پاسگاه ها با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز