خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد؛

آمادگی کامل استانداری برای شمارش الکترونیکی آرای انتخابات شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۲۳

استاندار تهران از آمادگی کامل استانداری برای شمارش الکترونیکی آرای انتخابات شوراها خبرداد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: در انتخابات مجلس در دوره یازدهم با تشریک مساعی و با فراهم کردن تمهیدات و تدابیر لازم انتخابات سالم و شفاف و بی طرفی را در استان شاهد بودیم و استان تهران  جهش بسیار خوبی را در رتبه بندی  ستاد انتخابات کشور  از ۲۷به ۴کسب کرد.

وی ادامه داد: در دوره گذشت ۹۹/۹شعب آنلاین و‌تنها ۷شعبه ما آفلاین بودند آرای نامعتبر ما  در کل استان تهران ۴۹۶ رای بود. در ایام کرونا در ۱۹کشور انتخابات برگزار شد و‌در خصوص انتخابات ۱۴۰۰هم ستاد ملی مقابله با کرونا با هماهنگی کمیته امنیتی و انتظامی در حال تدوین پروتکل های بهداشتی برای حضور مردم در انتخابات است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برخی با هدف کمرنگ کردم حضور حداکثری مردم در انتخابات به بهانه شیوع کرونا به دنبال زیر سوال بردن اصل مشارکت مردم در انتخابات هستند و باید به نوعی به مردم اطلاع رسانی شود که با رعایت پروتکل های نگرانی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.

وی ادامه داد: میزان زمان رای دهی هر فرد بین ۷الی ۹دقیقه است و در صدد هستیم تا با اولویت سلامت مردم در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم. تکلیف داریم تا تمامی موانع برای عدم مشارکت سیاسی  مردم را در استان تهران مرتفع می‌کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در خصوص اطلاع رسانی و برخورداری استان تهران از شبکه تلویزیونی مستقل  علیرغم مصوبه شورای امنیت کشور متاسفانه هنوز ظرفیت ۵۰درصدی برای پوشش اخبار استان در رسانه ملی مرتفع نشده است. راهبرد ستاد انتخابات استان تهران بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم است و از این آرا صیانت می کنیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هر زمانی که فرمانداران یا بخشداران استان تهران از  اصل بی طرفی و عدالت خارج شدند این امر برای ما قابل تحمل نیست و به شدت با فرد خاطی برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: تهران ویترین انتخابات کشور است و اگر در کل کشور انتخابات الکترونیکی باشد و در تهران نباشد هیچ اثری ندارد و استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا شمارش آرای انتخابات شوراها را بصورت الکترونیکی برگزار کند و زیر ساخت های مناسب برای شمارش آرای انتخابات شوراها در استانداری تهران فراهم است. استان تهران نخسنین استان کشور بود که از شش ماه قبل به همت معاون سیاسی به شناسایی و احصا مشکلات در شهرستان ها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز