خبرگزاری کار ایران

​امضای تفاهم‌نامه تأمین ۲۷ هزار وسیله هوشمند آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۱۶

تفاهم‌نامه تأمین ۲۷ هزار تبلت برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اردبیل به امضای حسینی جانشین وزیر در طرح هدایت و بهنام جو استاندار اردبیل رسید.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در محل استانداری استان اردبیل برگزار شد با بیان اینکه با وجود تمامی روش‌های آموزشی، شیوه اصلی، عادلانه و باکیفیت در شرایط کرونا آموزش‌های مجازی و شبکه شاد است، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان از هیچ‌گونه ابزار هوشمند برای بهره‌گیری از آموزش برخوردار نمی‌باشند و طرح هدایت با هدف تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای این دسته از دانش‌آموزان در آموزش‌وپرورش اجرایی شده است. 

وی گفت: در این طرح قرار است تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی، عمومی و مردمی، بنیادهای حمایتی و خیریه‌ای بسیج شوند تا این تجهیزات برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه گردد. 

جانشین وزیر در طرح هدایت با بیان اینکه ۳۱ هزار دانش‌آموز نیازمند استان اردبیل به هیچ‌گونه ابزار هوشمند آموزشی برای استفاده از شاد دسترسی ندارند گفت: تاکنون در استان اردبیل از طریق مشارکت خیرین ۴ هزار تبلت و تجهیزات هوشمند برای این دانش‌آموزان تأمین شده است و ۲۷ هزار دانش‌آموز این استان هنوز از داشتن این تجهیزات محروم هستند. 

وی افزود: با تفاهم‌نامه امضا شده، اعتبار نیمی از ۲۷ هزار تبلت موردنیاز دانش‌آموزان استان اردبیل از طریق طرح هدایت و با مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی تأمین خواهد شد و نیم دیگر اعتبار موردنیاز از طریق استانداری و منابع داخل استانی تأمین می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز