خبرگزاری کار ایران

دستگیری شاگرد طلاساز با ۱۲ میلیارد سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۰۷

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد این سارق که شارگرد صاحب کارگاه بود ۱۲ میلیاد طلا سرقت کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه ای» در این رابطه گفت: در پی تماس تلفنی صاحب کارگاه طلا فروشی به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد که با بررسی دقیق تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار مشخص شد فردی با بریدم قفل مغازه وارد و اقدام به سرقت بیش از یک کیلو گرم طلا نموده است. 

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: با بررسی دو بین‌های مدار بسته مشخص شد حدودنیم ساعت قبل از سرقت دور بین‌های مداربسته قطع گردیده است و با ظن به این که فقط شاگرد کارگاه به دوربین‌ها دسترسی داشته موضوع به مقام قضایی منعکس شد. 

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت ضمن اخذ مجوز قضایی شاگر طلاسازی هنگام خروج از تهران توسط تیم عملیات کلانتری بازار دستگیر گردید و از کیف دستی همراه وی طلا‌های سرقت شده کشف شد. 

وی افزود پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های مقدماتی سارق چاره‌ای جز اعتراف نیافت و در اعترافات خود گفت من با نقشه قبلی زمانی که صاحب کارگاه حضور نداشت دوربین‌های مدار بسته را قطع کردم و برای این که به من شک نکند قفل مغازه را بریدم و پس از برداشتن طلا‌ها فرار کردم که پلیس مرا دستگیر کرد. 

موقوفه‌ای در پایان گفت ازرش اموال کشف شده از این فرد بیش از ۱۲ میلیارد ریال می‌باشد و متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز