خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر کشور:

آیین رونمایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در حضور رئیس جمهور ۱۴ اسفند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۰۱

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از برگزاری مراسم آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها در حضور رئیس جمهور در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه های عمرانی شهرداری ها در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

جمالی نژاد ادامه داد: از میان پروژه های شاخص احصا شده از شهرداری های سراسر کشور ۵ پروژه بهره برداری از ایستگاه های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس در این مراسم با حضور دکتر روحانی افتتاح خواهند شد.

وی یاداور شد: پیش از این نیز آیین رونمایی و افتتاح ۵ پروژه ملی و شاخص مدیریت شهری ۲۷ آذر امسال در حضور رئیس جمهور برگزار ‌شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز