خبرگزاری کار ایران

برگزاری کمیسیون پزشکی در استان‌های سمنان، فارس، هرمزگان، قم و شهرستان‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۸۴

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی در استان‌های سمنان، فارس، هرمزگان، قم و شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان سمنان گفت: این کمیسیون در روزهای ۷ الی ۹ اسفند با حضور ۵ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات آن ۳۶۰ نفر از متقاضیان مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان سمنان نیز در روز ۱۰ اسفند برگزار شد و ۲۰۰ پرونده مربوط به خانواده‌های معظم جانبازان و شهدا در مورد حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان فارس نیز توضیح داد: این کمیسیون از تاریخ ۷ الی ۹ اسفند با حضور ۵ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که طی این جلسات ۳۶۰ نفر از داوطلبان مورد معاینه قرار گرفتند.

حبیب‌اللهی افزود: همچنین جلسات کمیسیون رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان فارس نیز در تاریخ ۱۰ اسفند برگزار شد که در این جلسه ۲۰۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: این کمیسیون در تاریخ ۸ اسفند با حضور ۸ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۶۲ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان هرمزگان نیز در تاریخ ۷ اسفند با حضور ۷ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۵۹ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

حبیب‌اللهی در پایان گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان قم نیز در تاریخ ۴ اسفند با حضور ۶ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و ۱۴۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز