خبرگزاری کار ایران

اهتمام ویژه به تحقق رویکرد تحولی ناجا در حوزه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۹۹

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا گفت: مدیریت فضای مجازی، استفاده از ظرفیت‌های حوزه رسانه، ارتقا و توسعه واحدهای مشاوره و مددکاری در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها از جمله موضوعات و رویکردهای تحولی مدنظرفرمانده ناجا است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی حاجیان در بیست و سومین گردهمایی تخصصی معاونین و مدیران حوزه اجتماعی ناجا به اهداف برگزاری این همایش اشاره و اظهارکرد: تشریح و تبیین فرامین فرماندهی معظم کل قوا همچنین تشریح تدابیر و انتظار فرمانده ناجا در حوزه اجتماعی از جمله اهداف مدنظر است. وظیفه ما این است که نگاه راهبردی سردار اشتری را در حوزه اجتماعی به عنوان چراغ راه اجرایی کنیم.

معاون اجتماعی ناجا همچنین تصریح کرد: بررسی وضعیت موجود در سال ۹۹ ، میزان پیشرفت در حوزه اجتماعی و بررسی اولویت های ابلاغی سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی تخصصی است.

سردار حاجیان با بیان اینکه رویکرد تحولی مدنظر فرمانده ناجا در حوزه اجتماعی باید با جدیت دنبال شود، گفت: مدیریت فضای مجازی، استفاده از ظرفیت های حوزه رسانه، ارتقا و توسعه واحدهای مشاوره و مددکاری در پاسگاه ها و کلانتری ها، تشریح و تبیین چگونگی تغییر در برآورد های اجتماعی و ... از جمله موضوعات و رویکردهای تحولی مدنظرفرمانده ناجا است که باید در راس امور قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح قرارگاه فضای مجازی ناجا گفت: بایستی بتوانیم در رسانه نقش فعال و موثری ایفا کنیم. ناجا باید در این رابطه یک کنش گر فعال باشد. در واقع معاونت اجتماعی جایگاه و نقش ویژه ای در اجرای ماموریت های ناجا دارد که اگر این نقش به خوبی ایفا شود ثمرات خوبی نیز برای سازمان به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه افزایش منزلت پلیس، ارتقاَی احساس امنیت در بین مردم و پیشگیری اجتماعی از وظایف مهم و حساس معاونت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: با بهره از تدابیرفرمانده ناجا و استفاده از ظرفیت های موجود امیدواریم بتوانیم تغییراتی را در حوزه اجتماعی به وجود بیاوریم چرا که قطعا در برآوردهای اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز