خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران تشریح کرد:

زمان‌بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۴۷

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی فرهادی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران براساس اطلاعیه شماره ۴،ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶-۱۲-۱۳۹۹ (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت و داوطلبان می‌توانند به چهار روش زیر اقدام کنند.

وی ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام وثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) را چهار روش ثبت نام اعلام کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: داوطلبان حتما از طریق سامانه های معرفی شده و غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهند و فقط برای تایید نهایی به فرمانداری تهران مراجعه داشته باشند ، تا امکان رعایت پروتکل های  بهداشتی در محل فرمانداری تهران میسر گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز