خبرگزاری کار ایران

صبح امروز:

آزمون جبرانی اصلح برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۷۰

صبح امروز آموزن جبرانی به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش  ایلنا، مسئول برگزار کننده آزمون اصلح از برگزاری آزمون جبرانی مجازی اصلح خبر داد و با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در طراحی سوالات چند گزینه‌ای مهارت آموزان گفت: با شروع آزمون از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح امروز، اصلح مجازی سال جاری در کمال امنیت برگزار شد. 

کچوئیان، آزمون اصلح صبح امروز را به عنوان جبران نمرات مهارت آموزان در آزمون اصلی دانست و گفت: این آزمون با دارا بودن ۷۰ سوال تستی چهار گزینه‌ای در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه برحسب رشته برگزار شد. 

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، آزمون جبرانی برگزار شده را به عنوان آخرین مهلت برای مهارت‌آموزانی اعلام کرد که در فرایندهای گذشته اصلح، نمره قبولی را کسب نکرده بودند. 

این مقام مسئول، خطاب به مهارت آموزانی که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون جبرانی صبح امروز نشدند تاکید کرد: شرکت نکردن در آزمون امروز، به منزله انصراف از گذراندن دوره مهارت‌آموزی است. مهارت‌آموزانی هم که نتوانند در آزمون امروز حد نصاب‌های لازم را کسب کنند، مطابق ضوابط وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با آن‌ها عمل خواهد شد. 

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از پشتیبانی فنی و حمایتی برگزاری این آزمون سخن گفت و تلاش و فعالیت همکاران فنی مرکز هوشمندسازی، حوزه‌های ریاست، حراست، رفاه و پشتیبانی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را به عنوان حامیان این آزمون قابل تقدیر خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام تعلیم و تربیت باشیم. 

کچوئیان، در پایان با قدردانی از همکاری مهارت آموزان در راستای برگزاری آزمون امروز تصریح کرد: تلاش مسئولان در راستای کیفی برگزار شدن آزمون، گامی مهم برای کسب موفقیت این افراد طی مدت سی سال فعالیت در سیستم آموزش و پرورش کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز