خبرگزاری کار ایران

تدوین سند جامع توسعه منابع انسانی در دستور کار سازمان محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۱۳

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با دستور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و باتوجه به اهمیت مقوله آموزش ضمن خدمت، دوره‌های آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست به‌صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار می‌شود همچنین تدوین سند جامع توسعه منابع انسانی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، ژیلا مهدی آقایی ضمن اشاره به دستور عیسی کلانتری - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی وبینار برای کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: در فاز اول دوره‌های آموزشی، دوره‌ای با عنوان مروری بر قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها برگزار شد تا همکاران در ادارات کل، نسبت به مباحث مالی، حقوقی و اداری اشراف بیشتری پیدا کنند و مشکلات و پرسش‌های موجود مطرح و رفع شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای سطح کارکنان با برگزاری دوره‌های آموزشی تصریح کرد: ما نیاز به برنامه‌ای جامع و علمی داریم تا به توسعه منابع انسانی سازمان منجر شود. در واقع باید سند جامع توسعه منابع انسانی تدوین شود و آموزش بخش مهمی از آن سند باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط‌ زیست، وی در پایان اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف ما این است که برای نیروهای جذب شده  از زمان ورود به سازمان و طی ۳۰ سال فعالیت، برنامه‌ای نداریم که چگونه آموزش ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز