خبرگزاری کار ایران

سارق با ۲۵ شاکی روانه دادسرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۴۸

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری سارق موبایل قاپ خبر داد و گفت: متهم با ۲۵ شاکی روانه دادسرا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت: اوایل آذر ماه امسال پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه از طریق کلانتری ۱۱۶ مولوی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع  و برای رسیدگی تخصصی در اختیار  تیم مبارزه با کیف قاپی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی سوژه را شناسایی، سپس ترک نشین موتورسیکلت  پیاده شده و در فرصتی مناسب گوشی را از شهروندان قاپیده و متواری شده اند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان در ادامه ضمن تعامل با کلانتریها و استفاده از ظرفیت گشت یگان ضربت سرکلانتری و گشت کلانتری ها اقدام برای دستگیری سارقان اقدام که در نتیجه این عملیات پلیسی، دهم بهمن ماه امسال ماموران کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و با تعقیب و گریز انجام شده سرنشین به اسم ناصر دستگیر و تحویل پایگاه هفتم شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راکب موتورسکیلت منکر جرم ارتکابی بود و علت فرار را ترس از ماموران و نداشتن کارت گواهینامه اعلام می کرد، اضافه کرد:  با بررسی تصاویر صحنه های سرقت و ... متهم چاره ای جز اعتراف نداشت و به ارتکاب سرقت های متعدد با همدستی فردی به نام کامران و فروش اموال مسروقه به فردی بنام قربان اعتراف کرد.

سرهنگ کاکاوندی افزود: تا کنون ۲۵ تن از  مال باختگان متهم را شناسایی و دستگیری سایر متهمان و مرتبط با پرونده در  دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز