خبرگزاری کار ایران

کشف ۵ تن کره صنعتی درکارگاه کابینت‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۳۵

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف ۵ تن کره صنعتی در کارگاهی در جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ‌ نادر مرادی افزود: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران حین شت زنی های انتظامی در محدوده "خیابان مخبر"به یک دستگاه کامیون در داخل یک کارگاه کابینت سازی که راننده کامیون به همکاری دو فرد دیگر در حال حمل و جابه جایی کارتن هایی بود، مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، کارتن های بسته بندی شده با برند یکی از شرکت های معروف تولید روغن و فرآورده های لبنی است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران افزود: پس از انجام بررسی های تکمیلی، مشخص شد که کارتن های بسته بندی شده حاوی کره های صنعتی هستند که صاحب آن از مدت ها قبل و با توجه به آشفتگی و نوسانات موجود در بازار کره و روغن، آن‌ها را بسته بندی و احتکار کرده است تا در زمان مناسب با قیمت بالاتر به فروش برساند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی راننده کامیون و دو همدستش دستگیر شدند، اظهار کرد: در نهایت در بازرسی از کامیون و انبار کارگاه پنج تن کره صنعتی کشف شد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز