خبرگزاری کار ایران

کشف ۸ میلیاردی کالای قاچاق در محدوده بازار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۱۲

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف ۸ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سلمان آدینه وند" بیان داشت: در اجرای طرح مشترک مقابله با کالاهای قاچاق ماموران یگان امداد پلیس تهران با همکاری عوامل وزارت صمت واحدهای تجاری  محدوه بازار را بازدید و موفق به شناسایی ۲  واحد تجاری  دارای  لوازم خانگی  قاچاق شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از این واحد های تجاری، تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و متصدیان مغازه به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران توضیح داد: در این بازدید ۵ دستگاه تلویزیون، ۱۲ دستگاه یخچال،  ۲۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه فر کشف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال  برآورد کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:  هر ۲ متصدی واحد های تجاری دستگیر و به همراه لوازم خانگی مکشوفه تحویل کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شدند.

سرهنگ آدینه وند با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس می باشد و یگان امداد پلیس تهران  با تمام توان با قاچاق چیان و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه  خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز