خبرگزاری کار ایران

چراغعلی خبر داد؛

موافقت با ۱۱ طرح توسعه و رونق اشتغال در ۵ شهرستان استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اهمیت توسعه و رونق اشتغال از موافقت با ۱۱ طرح توسعه و رونق اشتغال در پنج شهرستان تهران، ری، رباط کریم، شهریار و قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک با محوریت توسعه و رونق اشتغال و تولید در پنج شهرستان قدس، تهران، ری، رباط کریم، شهریار  اظهار داشت: با ۱۱ مورد کارخانه و صنایع با تاکید بر رعایت قوانین و ضوابط زیست محیطی و الزامات محیط زیست در این پنج شهرستان موافقت شد.

وی افزود: از مهم‌ترین موارد مطرح شده موافقت با طرح توسعه و تقاضای افزایش محصول جدید هیدروکربن سبک و سنگین محصول تولیدی بجز مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاه ها یک شرکت در شهرستان قدس و افزایش ظرفیت محصولات مندرج در پروانه بهره‌برداری و تولید محصولات جدید از جمله روغن مایع تصفیه شده آفتابگردان، سویا و کلزا یک شرکت صنایع غذایی دیگر در شهرستان تهران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس افزود: همچنین با درخواست اصلاح عناوین محصولات به همراه افزایش ظرفیت محصولات مورد مصرف در تولید قطعات مرتبط با خودرو یک شرکت صنایع شیمیایی در شهرستان تهران موافقت شد؛ همچنین با تاسیس یک واحد دامداری و احداث شهرک صنعتی خاوران در شهرستان ری برای توسعه و سرعت بخشی به اشتغال ضمن جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز، سکونتگاه های غیررسمی و تجمعات معتادان موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز