خبرگزاری کار ایران

تهیه ۷ هزار گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۳۴

پویش سراسری لبخند مهربانی با توزیع ۱۰۰ بسته کمک مومنانه و با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در دبستان باهنر بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این همایش گفت: پویش‌های مومنانه پیش و بیش از این که سبب شادی و خوشحال خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند شود، باعث نشاط و سرزندگی برای خیران و بانیان پویش می‌شود.

وی افزود: برای استمرار این پویش‌های نیک اندیشانه، مشارکت و همکاری نهادهایی مثل بسیج و هلال احمر و سازمان‌های خیریه که تجربه کافی در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی دارند، مهم و ضروری است.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت زینب (س) گفت: تلاش این بانوی فداکار سبب شد که پیام کربلا فراتر از مکان و زمان به همه بشریت برسد.

علیمراد کرمی ادامه داد: پویش‌های مومنانه سبب همدلی و همراهی با خانواده‌هایی می‌شود که در شرایط کرونایی در مشقت و سختی هستند.

وی با اشاره به آموزش‌های مجازی در مدارس اظهار کرد: عده‌ای از دانش آموزان فاقد تبلت و گوشی هوشمند برای استفاده از آموزش‌های مجازی هستند.

کرمی عنوان کرد: با مشارکت خیران تاکنون برای ۷ هزار دانش آموز نیازمند تبلت و گوشی هوشمند تهیه شده است و تلاش می‌کنیم برای ۳ هزار دانش آموز باقی مانده نیز تبلت و گوشی هوشمند فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این همایش گفت: فرهنگیان استان در چندمین مرحله همچون سیل خوزستان و هرمزگان با پویش‌های مومنانه به یاری هموطنان شتافته اند.

علی موحدی اضافه کرد: در پویش لبخند مهربانی یکصد بسته کمک‌های مومنانه با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز