خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز زابل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۹۵

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای شمالی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علیرضا سنچولی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ، مرزداران  با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ی استحفاظی گروهان مرزی قرقری به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

فرمانده هنگ مرزی زابل ادامه داد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ سنچولی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به صورت کولبری وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۲۰۶ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز