خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۷۵۱

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ۳ سارق لوازم داخل خودرو، گفت: این متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" بیان داشت: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان محدوده جنت آباد، مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در بررسی های انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد  مشخص شد که ۳ سارق با همدستی هم دیگر،  ضمن پرسه زنی با یک دستگاه خودرو سواری مزدا ۳ در این محدوده خودروهای با ضریب ایمنی کمتر شهروندان را شناسایی و  لوازم داخل خودروی آنان را که خودروشان در کنار خیابان پارک شده بود سرقت می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ابراز داشت:  با به دست آمدن سرنخ های موجود و همچنین بررسی محل های سرقت، شیوه کار و مخفیگاه آنها شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی، هر ۳سارق در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

این مقام انتظامی افزود: این در حالی بود که طی بازرسی های انجام شده از مخفیگاه، تعدادی لوازم داخل خودرو مسروقه کشف و همچنین متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران این کلانتری تاکنون ۳۰ تن از مال باختگان شناسایی و ضمن حضور در کلانتری ۱۳۸  از متهمان شکایت کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز