خبرگزاری کار ایران

کشف ۹۶۴ هزارعدد کالای بهداشتی و دستگیری ۲۴ محتکر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۷۳۷

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۹۶۴ هزار عدد انواع ماسک و کالای بهداشتی به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "سهراب بهرامی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تغییر رنگ وضعیت شیوع کرونا ویروس در برخی از استان ها (روند افزایشی شیوع بیماری) تشدید اقدامات کنترلی و مقابله ای با احتکار اقلام بهداشتی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی دو هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل تیم های مشترک از ۸۴۹ باب واحد صنفی و مراکز توزیع عمده اقلام بهداشتی بازدید و ۱۲ مرکز نگهداری و پخش اقلام بهداشتی متخلف را شناسایی کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از مراکز متخلف مذکور، بیش از ۹۶۴ هزار انواع ماسک و کالای بهداشتی مقابله ای کرونا به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده کشف و ۲۴ محتکر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی و اقلام مکشوفه به مراکز ذیربط تحویل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بهرامی ضمن اشاره به اینکه احتکار کالا یک امر ناپسند و غیر اخلاقی است و باعث ضربه زدن به نظام توزیع، عرضه و تقاضا و افزایش بی رویه قیمت کالا می شود از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی بویژه احتکار موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز