خبرگزاری کار ایران

افزیش تعداد میادین میوه و تره‌بار شهرداری در سال ۱۴۰۰/ عرضه سهام شهروند و همشهری در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۲۵

شهردار تهران با تاکید بر اینکه هیچ فضایی را بدون مناسب‌سازی افتتاح نمی‌کنیم، گفت: ۲۴۵ میدان میوه و تره بار در تهران موجود است و تعداد میادین را مطابق با قولی که به شورا داده بودیم به ۲۷۰ میدان در سال ۱۴۰۰ خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری ۸ میدان میوه و تره بار گفت: به طور قطع اصلی‌ترین وظیفه شهرداری ارائه خدمات بهتر، بیشتر و با کیفیت‌تر به مردم است چرا که این وظیفه همه شهرداری‌ها است و در این زمینه تلاش می‌کنند تا در رقابتی داخلی خدمات بهتری را ارائه دهند. 

او ادامه داد: ما در بعضی از حوزه‌ها نمره بالاتری نسبت به دیگر خدماتی که در شهر ارائه می‌دهیم دریافت می‌کنیم که سازمان میادین میوه و تره بار یکی از این سازمان‌ها است و این نشان دهنده تاثیر این سازمان در ارائه خدمات به مردم تهران دارد. 

شهردار تهران ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این سازمان ارائه خدمات قابل قبول به همه نقاط با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول است و کیفیت خدمات در شمال و جنوب با همدیگر فرقی ندارد. 

حناچی با تاکید بر اینکه باید به سمتی برویم تا آن بخشی از خدماتی که در دولت جنبه تصدی‌گری دارد و حاکمیتی نیست به شهرداری‌ها واگذار شود گفت: با این اقدام می‌توانیم در جهت ارائه خدمات بهتر حمایت کنیم. 

شهردار تهران با بیان اینکه قیمت‌ها در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۳۵ تا ۴۷ درصد نسبت به قیمت‌ها در سطح شهر تفاوت دارد، گفت: در این دوره تلاش کردیم از ابزارهای دیگری هم برای خدمات‌رسانی استفاده کنیم و در این راستا به دنبال آن هستیم که سازمان شهروند و موسسه همشهری را به فرابورس عرضه کنیم. مقدمات این کار انجام شده و یکی از راههای اصلاح ساختار رویه‌ها در مدیریت کلانشهری چون تهران استفاده از بازار بورس است. 

حناچی گفت که در نیمه اول سال آینده بخشی از سهام این دو سازمان در بورس عرضه خواهد شد. 

شهردار تهران گفت: بیش از یک میلیون مراجعه در روز در سطح شهر در میادین رقم می‌خورد که عدد کمی نیست و یک پیام دارد. 

او در ادامه با تاکید بر مناسب‌سازی فضاها در میادین میوه‌و تره بار گفت: ما هیچ فضایی را بدون مناسب‌سازی افتتاح نمی‌کنیم و تلاش ما در میادین میوه و تره بار نیز با همین رروکرد است. تاکنون در ۱۰۴ میدان میوه مناسب‌سازی به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و ضوابط آن اجرا شده است. 

شهردار تهران با اشاره به وجود ۲۴۵ میدان میوه و تره بار در تهران گفت: تعداد میادین را مطابق با قولی که به شورا داده بودیم به ۲۷۰ میدان در سال ۱۴۰۰ خواهیم رساند. 

او افزود: امیدواریم در توافق با وزارت جهاد کشاورزی در بحث پروتئینی نیز با حضور جدی وزارت جهاد  سرویس‌رسانی بهتر شود. 

حناچی همچنین به خدمات‌رسانی میادین میوه و تره بار در شرایط کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونا خدمات‌رسانی گسترده‌تر شده است و برنامه ارائه سرویس اینترنتی در میادین نیز در دستور کار است و امیدواریم انجام شود. شهرداری مستقیم کاری نمی‌کند و تنها فضا را فراهم و تایید صلاحیت برای انجام کار را میسر می‌کند. 

شهردار تهران در پایان گفت: با کمک دولت این آمادگی وجود دارد که در شرایط سخت اقتصادی کمک‌های بیشتری را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز