خبرگزاری کار ایران

فوت دو عابر پیاده در یک تصادف

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۲۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت دو عابر پیاده در یک تصادف در ترمینال خاوران خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۷:۰۳ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، ابتدای ورودی ترمینال خاوران به سامانه ۱۲۵سازمان شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری سمند به هنگام حرکت در این مسیر به دلایل نا مشخصی در شرایطی که این خودرو فقط سرنشین داشت از مسیر اصلی منحرف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این خودرو پس از انحراف مسیر وارد پیاده‌رو شده و حدود ۱۵ الی ۲۰ متر در پیاده‌رو حرکت کرده و پس از عبور از نرده‌ها و جدول با دو عابر برخورد کرده و بعد از آن نیز با ستون‌هایی که در مسیر بود نیز برخورد کرده بود.

ملکی تصریح کرد: هر دو عابر به شدت مصدوم شده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند. راننده سمند نیز دچار آسیب شدید شده بود این فرد نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز