خبرگزاری کار ایران

محلات و معابر تهران به مناسبت میلاد امام علی (ع) نور باران می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۹۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن ولادت حضرت امام علی (ع) خبر داد و گفت: به مناسبت میلاد امیرمومنان (ع) محلات و معابر قلب پایتخت با مشارکت شهروندان نورباران می‌شود.

به گزارش ایلنا،حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ تهران درباره برنامه‌های فرهنگی به مناسبت روز پدر در مرکز پایتخت اظهارداشت: به منظور ایجاد فضایی شاد و پرشور برای شهروندان راه اندازی کاروان خودرویی با استفاده از اتوبوس و گروه دف زنی اجرا خواهد شد. همچنین به مناسبت میلاد امیرمومنان (ع) محلات و معابر قلب پایتخت با مشارکت شهروندان نورباران می‌شود. 

غفوری در ادامه از ویژه برنامه‌های کمپین نور، چراغانی، آذین‌بندی و رنگ‌بندی بالکن از پنجره‌های مشرف به خیابان با استفاده از پرچم، ریسه کاغذی و یا سایر اقلام رنگی در دسترس توسط شهروندان خواهد بود خبر داد. 

معاون شهردار منطقه ۶ از جشنواره «مهر پدری» با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این ایام خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب تولید آثار خوشنویسی، داستان، نقاشی، فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای و مقاله‌نویسی با موضوع تکریم مقام پدر همراه با تقدیر از برگزیدگان اجرا می‌شود. 

غفوری ادامه داد: تکریم پدران معزز شهدا با عنوان «پدران آسمانی» و غرس نهال در منازل از دیگر برنامه‌های مناسبتی ۱۳ رجب خواند و گفت: اجرای زیارت امین الله در میادین و معابر منطقه، برگزاری مراسم اعتکاف در خانه‌ها با شعار خدا همیشه، همه جا و برپایی مسابقه شعر علوی از دیگر برنامه‌های مناسبتی این روز هستند. 

همچنین به همین مناسبت ضمن اجرای مسابقات پادکست، شعر، داستان نویسی، خطاطی و نقاشی با موضوع نهج البلاغه و حکمت‌های علوی بصورت مجازی در کانالهای منطقه، مسابقه کتابخوانی نیز با عنوان «کتاب ماه» اجرا می‌شود. 

معاون شهردار منطقه ۶ در ادامه از شناسایی و اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده‌های بی‌سرپرست این منطقه خبر داد و افزود: این اقدام در قالب کمک‌های مومنانه با مشارکت خیرین همزمان با ایام مبارک ماه رجب اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز