خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ویلای غیرمجاز در لواسانات شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۴۱

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، حسن شکری با اعلام این خبر افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: در اجرای یک فقره حکم قضائی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده تخریب شد.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات تأکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد و برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان به این عرصه ها به طور جد تداوم خواهد داشت.

شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروی انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه های ملی اظهار داشت: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و در این خصوص بدون هیچ اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 و سامانه 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز