خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

برخورد پلیس با کسانی که امنیت مردم را مخدوش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۷۲

فرمانده ناجا گفت: امروز امنیت در کشور ما باثبات و مثال‌زدنی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز و در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در سال ۹۵ که محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شرف‌یاب شدیم فرمودند که خیرین امنیت ساز باید بیایند و در کنار ناجا قرار گیرند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد حرکت خوبی از سوی خیرین امنیت‌ساز بودیم؛ امروز احداث یک کلانتری باعث آرامش در یک محل و ارتقا امنیت خواهد بود.

سردار اشتری گفت: هر چقدر در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری کنیم در اصل به همه حوزه‌ها کمک کردیم؛ بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی امنیت است.

فرمانده ناجا افزود: امروز با تلاش‌های صورت گرفته امنیت در کشور ما باثبات و مثال‌زدنی است. با تلاش‌های صورت گرفته امنیت در کشور ما باثبات و مثال‌زدنی است؛ بالاترین نعمت‌ها امنیت و سلامت است و امروز ناجا در دو حوزه در حال فعالیت است.

وی گفت: اکثر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا  نیروی انتظامی اجرا می‌کند؛ بعد از کادر درمان نیروی انتظامی بیشترین نقش را در مقابله با کرونا دارد.

سردار اشتری گفت: در روزهای اول ورود کرونا در بیمارستان‌ها بی‌نظمی‌هایی به وجود آمد که ناجا ورود کرد؛ نیروی انتظامی به دلیل افزایش بیماران کرونا تمامی امکانات را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد.

فرمانده ناجا با اشاره به اشراف اطلاعاتی در فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی در ابتدای ورود کرونا با کسانی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده بودند برخورد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس امروز جزو دستگاه‌هایی است که با استفاده از تکنولوژی روز به مردم خدمات رسانی می‌کند، گفت: اقدامات خوبی در حوزه رسیده به پلیس هوشمند انجام شده است که نتایج آن در سال‌های آینده دیده خواهد شد.

سردار اشتری گفت: از سال‌های گذشته باید ۴۰ کلانتری در تهران راه‌اندازی می‌شد که امیدواریم با کمک خیرین انجام شود‌.

فرمانده ناجا با اشاره به دستگیری تروریست انحاری در عوارضی قم تهران گفت: رشد و حرکت ناجا باید  هوشمندانه و مقتدرانه باشد.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: با کسانی که به دنبال مخدوش کردن امنیت هست برخورد می‌کنیم و در کنار آن سالیانه ده‌ها میلیون خدمات به مردم ارائه می‌کنیم.

فرمانده ناجا گفت: رضایت مردم و امام خامنه ای بالاترین افتخار برای ناجا است؛ اگر رضایت مردم را کسب کردیم مطمئن باشید خداوند از ما راضی است.

سردار اشتری گفت: باید مسیر را با قوت، فکر و هوشمندانه پیش برویم و خداوند در این راه به ما کمک خواهد کرد.

فرمانده ناجا گفت: پلیس در برخورد با جرایم در فضای مجازی، قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش اقدامات خوبی داشته و کارنامه پلیس درخشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز