خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نصب ردیاب خودرو اقدام موثری در راستای کاهش جرم سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۵۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران در نشستی تخصصی براجرای طرح نصب ردیاب خودرو که اقدام موثری در جهت کاهش جرم سرقت است تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کل تهران در نشستی تخصصی با مدیران شرکت های سازنده ردیاب خودرو بر اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثر در پیشگیری از جرم سرقت تاکید کرد و گفت: در رابطه با استفاده از فناوری‌های نوین در کاهش جرم سرقت با هدف کاهش جرائم، حفظ آرامش و اموال شهروندان توسط کارگروه تخصصی نصب ردیاب خودرو انجام می‌شود.

وی طرح نصب ردیاب خودرو برای جلوگیری از سرقت خودرو را اقدام موثری از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خواند و اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی و تلاش برای حفظ آن وظیفه دستگاه قضائی بوده که مجریان آن همواره به دنبال ایجاد فرصت‌های لازم جهت حفظ آرامش و اموال شهروندان هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کل تهران تصریح کرد: همچنین مقرر شد شرکت های سازنده ردیاب خودرو با تسهیلات ویژه ردیاب را در اختیار شهروندان قرار دهند.

دیزجی تصریح کرد: یکی از معضلات جامعه که باعث افزایش تعداد پرونده های وارده به محاکم قضائی می گردد جرائمی است که راجع به سرقت خودروها صورت می‌گیرد، مهمترین و بیشترین کاربرد استفاده از ردیاب خودرو را می‌توان به ردیابی، شناسایی و پیدا کردن ماشین‌های سرقت شده برشمرد.

وی ادامه داد: علت این اقدام از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران باعث کاهش جرم سرقت و کاهش ورودی پرونده به محاکم قضائی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز