خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۰۸

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی در دو بخش آماتور و حرفه ای خبر داد.

به گزارش ایلنا، "فرشید اسحاقی" با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش خانوادگی برگزار می شود، اظهارداشت: یکی از مهمترین راه های افزایش توان جسمی و مقابله با بیماری هایی چون کرونا، انجام منظم فعالیت بدنی بوده و ورزش خانوادگی می تواند نقش مهمی در تحقق این مهم داشته باشد.

به گفته وی، این جشنواره با مشارکت ادارات ورزش مناطق ۲۲گانه تهران برگزار شده و شهروندان تهرانی می توانند، تصاویر ورزشی خود را در قالب های موبایلی و حرفه ای در محورهای "بانوان، ورزش، سلامت"، "کودکان، ورزش، سلامت"، "سالمندان، ورزش، سلامت"، "طبیعت، ورزش، سلامت"، "خانواده، ورزش، سلامت" و "بازی های رایانه ای" به پست الکترونیک سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی info.varzesh@tehran.ir حداکثر تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اسحاقی همچنین به بخش عکس های حرفه ای این جشنواره اشاره و تاکید کرد: در این بخش عکاسان سایت ها و خبرگزاری ها می توانند، تصاویر ثبت شده خود را در محورهای جشنواره ارسال کرده تا به طور جداگانه داوری شود. اختتامیه این جشنواره همزمان با روز جهانی سلامت خانواده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و آثار برتر در نمایشگاهی اکران می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز