خبرگزاری کار ایران

برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۷۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی با اغراض سیاسی درصدد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا چراغعلی در نود و‌پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: اعضای شورای شهر در سختی ها در کنار مردم و بی واسطه بین مردم حضور داشته باشند. اسلامشهر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد دومین شهر استراتژیک استان تهران است دارای اهمیت راهبردی برای مدیریت کلان در استانداری است.

وی ادامه داد: بسیاری از زیرساخت ها در اسلامشهر باید تقویت شود و هرچند بودجه این شهر در مقایسه با سال گذشته ۲۰۰درصد افزایش پیدا کرداست. روزهای طلایی خدمت به مردم به سرعت در حال سپری شدن است و باید از اندک فرصت باقی مانده استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید به تمام امور ورود پیدا کنند و به شدت از سیاسی کار پرهیز کنند هرچند بهترین ترکیب مدیریتی را در شهرستان اسلامشهر شاهدیم. امروز مترو اسلامشهر که یک طرح ملی است نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است و باید با اعتبارات استانی و ملی روند این پروژه تسریع شود و هرچند تاکنون این پروژه پیشرفت مطلوبی داشته است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: طرح های توسعه شهری مصوب شورای اسلامی شهر باید به آگاهی شهروندان رسانده شود و هیچ موضوع محرمانه و پنهانی  به ویه در حوزه مدیریت شهری برای مردم وجود ندارد. امروز برخی با انگیزه های سیاسی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداقلی مردم با برجسه کردن برخی تخلفات مربوط به شهرداران و شوراها درصدد دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای دارند.

وی تاکید کرد: تا زمان مسئولیتم از نحوه عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی که درچارچوب قانون باشد دفاع می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز