خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد؛

ایده‌های خوب و روش‌های خاص مدارس غیردولتی خیریه، مستندسازی و منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۵۴

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در دیدار با سعید جلالی موسس مدرسه غیردولتی خیریه نیکان آینده گفت: ایده‌های خوب و روش‌های خاص مدارس غیردولتی خیریه، مستندسازی و منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهریار فولادوند در دیدار با موسس مدرسه غیردولتی خیریه نیکان آینده به خدمات ارزشمند خیرین بخش غیردولتی به کودکان نیازمند و بازماندگان از تحصیل اشاره کرد و گفت: این قبیل مدارس با توجهات خوبی که مسائل آموزشی، تربیتی خصوصا کرامت انسانی دارند، ی بایست به عنوان الگویی شایسته در کشور معرفی شوند. 

فولادوند تصریح نمود: اقداماتی را برای شناسایی مدارسی از این قبیل و احصاء افراد و روش‌ها آغاز نموده‌ایم تا با مستندسازی و انتشار ایده‌های خوب، الگوهای مناسبی را در اختیار علاقمندان قرار دهیم. چه بسا تشنگانی با ایده‌ها و فراغت‌های مناسب در این مسیر هستند که می‌توان با انتقال تجربیات خوب به آن‌ها فضا را در چارچوب ضوابط و سیستم اداری برای آنان نیز فراهم نمود. 

بر اساس این گزارش سعید جلالی موسس مدارس غیردولتی خیریه نیکان آینده نیز در این دیدار به بیان اهداف راه اندازی و خدماتی که به دانش آموزان در این مدارس ارائه می‌شود پرداخت و در ادامه گفت: سه گروه از کودکان؛ ایتام، دارای پدر زندانی و یا دارای پدر از کار افتاده به صورت کاملا رایگان در مقاطع دبستان و پیش دبستان تحت پوشش قرار می‌گیرند. 

وی گفت: تامین هزینه‌های پیش دبستانی و دبستان نیکان آینده توسط خیرین بوده و برای دانش آموزان و خانواده‌ها کاملا رایگان است و همچنین در این مدارس کارگاه‌های آموزشی مواردی چون دوزندگی و فرآوری مواد غذایی برای مادران این کودکان راه اندازی شده است تا آنان بتوانند زندگی مستقل‌تری داشته و درآمدزایی داشته باشند. 

گفتنی است یونیسف در سال ۲۰۱۹ این مدارس را به عنوان مدارس شاخص دوستدار کودک انتخاب نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز