خبرگزاری کار ایران

در نوزدهمین آیین پویش ره سلامت؛

پروژه‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۳۷

​پروژه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نوزدهمین آیین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا  به نقل از وزارت بهداشت، عملیات ساخت خوابگاه دخترانه گلستان ۲ با ظرفیت ۳۵۰ دانشجو در زمینی با زیربنای ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع از سال گذشته آغاز شده و در طول یک سال و نیم ساخته و تجهیز شده است. 

پروژه بهسازی آشپزخانه صنعتی با ظرفیت ۵ هزار پرس در هر وعده با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع، احداث زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسران، قرائت خانه خوابگاه‌های دختران با ظرفیت ۱۰۰ دانشجو و زیربنای ۸۰۰ متر مربع و ساخت سالن ورزش‌های گروهی خوابگاه‌های دختران با ظرفیت ۳۰ نفر و زیربنای ۳۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌هایی است که امروز افتتاح شد. 

همچنین طرح توسعه شبکه اینترنت کوی دانشگاه و طرح توسعه برق این مجتمع خوابگاهی نیز افتتاح شد. 

سعید نمکی وزیر بهداشت همچنین از پروژه در حال ساخت خوابگاه‌های بوستان ۳ و ۴ پسران با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۷۰۰ دانشجو بازدید کرد. 

در این مراسم عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و معاونین حضور داشتند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز